Dziennik praktyk

• Dzień 27

Piątek był ostatnim dniem w pracy jak i we Włoszech. Rano wraz z Beatą wsiadłyśmy do pociągu, pojechałyśmy do naszej pracy w Cesenie i jak zawsze wypełniałyśmy nasze obowiązki. Nadszedł czas na pożegnanie ze studiem fotograficznym i naszym szefem. Pożegnania są trudne. Naszemu szefowi- Paolo zrobiło się bardzo przykro, że już wyjeżdżamy. Z resztą namWięcej oDzień 27[…]

Czytaj dalej Dzień 27

Dzień 26

Powoli nasze praktyki dobiegają końca. Staramy się jak najlepiej wykorzystać każdą chwilę. W związku z tym wstałyśmy o godzinie 5, żeby zdążyć na wschód słońca. Było warto! Potem udałyśmy się naszą grupką do Vulpinari, gdzie pod koniec dnia czekała na nas niespodzianka. Przyniesiono nam kilka pudeł ubrań i mogłyśmy wybrać sobie coś dla siebie! ByłyśmyWięcej oDzień 26[…]

Czytaj dalej Dzień 26
  • Dzień 25

Wczesnym rankiem wraz z koleżankami udałam się na wschód słońca. Na niebie kolory tworzyły piękne wzory. Chciałyśmy jak najlepiej uchwycić ten moment w naszych obiektywach. Fakt, że są to ostatnie chwile w Rimini sprawiały nam wiele przykrości. Następnie udałam się do pracy, gdzie jak codzień wykonywałam swoje obowiązki. Po pracy udałam się na spacer poWięcej oDzień 25[…]

Czytaj dalej Dzień 25

Dzień 24

Kolejny dzień w Magic Print, kolejne nowe wyznania. Dzisiejszego dnia miałyśmy ręce pełne roboty. Zaczęłyśmy od drukowania i wycięcia naklejek reklamowych dla różnych firm. Następnym naszym zadaniem było zaprojektowanie tabliczek z numerami pokoi dla lokalnego hotelu. Współpraca z klientem nie była prosta, gdyż miał on wielkie wymagania, lecz dzięki pomocy naszego grafika zakończyłyśmy projekt zWięcej oDzień 24[…]

Czytaj dalej Dzień 24
  • Dzień 23

Dzisiejszy dzień minął szybko i w bardzo przyjaznej atmosferze. Z samego rana pojechałyśmy na tor wyścigowy, który znajduje się w Misano. Miałyśmy tam możliwość robienia zdjęć sportowych. Wymagało to dużo skupienia i uwagi – uchwycenie właściwego momentu na zdjęciu nie było łatwe. Po wykonaniu zdjęć zajęłyśmy się ich katalogowaniem. Nasz dzień w pracy zakończyłyśmy dopieroWięcej oDzień 23[…]

Czytaj dalej Dzień 23

Dzień 22

Po udanej wycieczce do San Marino nadszedł kolejny dzień. Wczesnym rankiem przywitało nas słonko, co bardzo nas ucieszyło, zważywszy na fakt, że do tej pory pogoda w nasze dni wolne nas nie rozpieszczała. Wreszcie miałyśmy okazję założyć stroje kąpielowe i udać się na plażę. Odpoczywałyśmy i korzystałyśmy w pełni z pięknej pogody. Znalazły się odważneWięcej oDzień 22[…]

Czytaj dalej Dzień 22
  • Dzień 21

Dzisiejszy dzień rozpoczął się bardzo przyjemnie.  Od samego rana towarzyszyła nam piękna słoneczna pogoda, która sprzyjała wycieczce do Republiki San Marino. Wycieczka była zorganizowana dla trzech grup z różnych szkół, dzięki czemu pojechaliśmy komfortowym, dwupiętrowym autobusem. Drogi w San Marino są bardzo wąskie i strome co sprawiło, że w pewnych momentach czuliśmy się bardzo niepewnie.Więcej oDzień 21[…]

Czytaj dalej Dzień 21

San Marino

Dzisiejszy dzień rozpoczął się bardzo przyjemnie. Od samego rana towarzyszyła nam piękna słoneczna pogoda, która sprzyjała wycieczce do Republiki San Marino. Wycieczka była zorganizowana dla trzech grup z różnych szkół, dzięki czemu pojechaliśmy komfortowym, dwupiętrowym autobusem. Drogi w San Marino są bardzo wąskie i strome co sprawiło, że w pewnych momentach czuliśmy się bardzo niepewnie.Więcej oSan Marino[…]

Czytaj dalej San Marino
  • Dzień 20

Jak każdego dnia wyruszyłyśmy pociągiem do Ceseny, miasta w którym odbywamy praktyki. Praca minęła nam bardzo przyjemnie, ponieważ zajmowałyśmy się przerabianiem zdjęć w programie Lightroom. Fotografie były przepiękne, więc praca nad nimi była dla nas przyjemnością. Czas minął nam bardzo szybko i o godzinie piętnastej, szef za dobrze wykonaną pracę wypuścił nas trochę wcześniej doWięcej oDzień 20[…]

Czytaj dalej Dzień 20

Dzień 19

Dzisiejszy dzień praktyk był pełen wrażeń. Jak każdego dnia wyruszyłyśmy pociągiem w stronę Ceseny. W pracy spotkała nas bardzo miła niespodzianka, ponieważ Paolo przedstawił nam nowe praktykantki, które również pochodziły z Polski, a dokładnie z Katowic. Bardzo szybko nawiązałyśmy kontakt z nimi. Wymieniłyśmy się wspólnymi zainteresowaniami oraz poglądami fotograficznymi. Nasz szef Paolo stwierdził, że jesteśmyWięcej oDzień 19[…]