Blog

Dzień 15.06.2019

Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Z samego rana udaliśmy się do siedziby Enso Group w Clevedon, gdzie pod okiem Pitera uczyliśmy się obsługiwać drony. Na początku obejrzeliśmy prezentacje pokazującą różne…

Dzień 14.06.2019

Dzisiaj piątek, ostatni dzień tygodnia. Dla nas to jest też ostatni dzień pracy. Pogoda jak przez cały ten tydzień była nieprzewidywalna. W każdej chwili mogło zacząć padać. Do pracy postanowiliśmy wstać wcześniej, bo chcieliśmy kupić coś dla szefa…

Dzień 13.06.2019

Tak jak każdego dnia wstałem rano żeby spokojnie zjeść, a następnie udać się do pracy. Rutynowo pojechaliśmy autobusem z przesiadkami do miejsca praktyki, gdzie jak zawsze powitał nas nasz szef. Dał nam…

Dzień 12.06.2019

Pracę rozpoczęliśmy o dosyć wczesnej godzinie, bo o 9 rano. Mimo pewnego stopnia zaspania byliśmy szczęśliwi, ponieważ bardzo podoba nam się nasze środowisko pracy. W pracy nie zastaliśmy szefa, gdyż był…

Dzień 11.06.2019

Jak co dzień wstaję dosyć wcześnie, gdyż mój kolega z którym mieszkam zaczyna pracę kilka godzin przede mną. Zjedliśmy śniadanie z naszą rodziną, a ja w spokoju mogłem zaplanować dzisiejszy dzień. Do pracy…

Dzień 10.06.2019

Poniedziałek, początek ostatniego tygodnia pracy w Engagement Cam. Postanowiłam z tej okazji nagrać film, który przybliży trochę jak wygląda moja praca i dzień z życia w Bristolu. Już o 5:20 byłam gotowa…

Dzień 09.06.2019

Dziś niedziela, dzień wolny. Na nogach jestem jednak, jak codziennie zresztą, dość wcześnie. Szybkie śniadanie, i od razu udajemy się na przystanek. Zmierzaliśmy bowiem do miasta, gdzie znajduje się “normalna”…

Dzień 08.06.2019

Trzecia sobota, czyli trzecia wycieczka. Tym razem Londyn – miasto położone na zerowym południku. Miejscem spotkania, na które każdy dotarł na czas, był przystanek na Bond Street. O równej 8:00 wyjechaliśmy MegaBus’em….

Dzień 07.06.2019

Trzeci tydzień praktyk, poranna toaleta, trzeba się spakować i pośpieszyć na autobus, który ma w zwyczaju przyjeżdżać kilka minut wcześniej, a czekanie na kolejny wiąże się z korkami na drodze, których…

Dzień 06.06.2019

Dzisiaj zostaliśmy poproszeni przez naszego szefa, o zrobienie interaktywnej stopki, którą mogliby wykorzystywać przy wysyłaniu e-maili. Nigdy wcześniej nie zajmowaliśmy się takimi rzeczami, ale dobrze…

Dzień 05.06.2019

Nieubłagalnie mija trzeci tydzień praktyk, a co za tym idzie, jeszcze półtora tygodnia do końca pełnego wrażeń wyjazdu! Bristol, miasto w którym przebywamy, miało okazję nam pokazać jak wygląda prawdziwa…

Dzień 04.06.2019

Dzisiejszy dzień już od początku wydawał się niezbyt obiecujący; począwszy od pochmurnego widoku za oknem, na korkach kończąc. Mimo to robota to robota i nie ma wyjątku! Cała podróż na miejsce pracy…

Dzień 03.06.2019

Trzeci czerwca, poniedziałek. Jak to już powszechnie wiadomo, poniedziałki, nie należą do ulubionych dni tygodnia. Po mile spędzonym weekendzie nadszedł czas by ruszyć do pracy i zmierzyć się z nowymi…

Dzień 02.06.2019

Niedziela, ja kto zwykle bywa, jest dniem wolnym. W naszym przypadku, była tylko w połowie, gdyż rano udaliśmy się na małą wycieczkę rekreacyjną po Bristolu, z której jesteśmy jak najbardziej zadowoleni…

Dzień 01.06.2019

Dzień dziecka, sobota, ale dla nas nie był to niestety przyjemny dzień, ponieważ musieliśmy odrabiać ostatni wolny poniedziałek. W Ablectrics zaczynamy pracę o 10-tej, dlatego nie musimy się martwić…

Dzień 31.05.2019

Dzisiaj piątek, ostatni dzień w pracy w tym tygodniu. Dla każdego pracującego najdłużej wyczekiwany dzień. Razem z kolegami cieszyliśmy się, że będzie wycieczka i czas wolny. Lecz w połowie dnia…

Dzień 30.05.2019

Dzisiejszy dzień był bardzo nietypowy. Pogoda była dość pochmurna, zapowiadało się na deszcz. Rankiem byłem pewny, że zdążę na busa bezpośredniego do pracy i znowu się nie spóźnię. Wbrew temu, co się mówi, że busy tutaj się spóźniają,
mój był wręcz…

Dzień 29.05.2019

Tą środę, podobnie jak poprzednie dni, rozpocząłem bardzo wcześnie, na nogach byłem już około godziny szóstej. Miejsce moich praktyk znajduje się poza Bristolem, w Portishead, małym mieście nadmorskim…

Dzień 28.05.2019

Wczoraj było święto, więc miałem trochę więcej czasu na refleksje, którymi chciałbym się podzielić. Anglia zadziwiła mnie już od momentu przylotu, mimo późnej pory na zewnątrz powietrze było rześkie i dosyć ciepłe, ludzie mimo zmęczenia chodzili uśmiechnięci, a miasto…

Dzień 27.05.2019

Dzisiaj wstaliśmy trochę później ze względu na tutejsze święto tzw. Spring Bank Holiday. Przypada ono na ostatni poniedziałek maja. Oznacza to też oczywiście, że mamy dzień wolny. Zjedliśmy śniadanie wraz z naszą rodziną i poruszyliśmy kilka dosyć ciekawych tematów…

Dzień 26.05.2019

Niedziela była dniem wolnym. Mimo wycieczki do Bath, która odbyła się dzień wcześniej, miałam niedosyt i postanowiłam pozwiedzać trochę miasto. Na pierwszy ogień poszło Muzeum Bristolskie. Wraz z koleżanką…

Dzień 25.05.2019

Dzisiaj ponownie czekała nas dość wczesna pobudka. Jednak tym razem nie wybieraliśmy się do pracy. Dzisiaj miała odbyć się pierwsza z zaplanowanych wycieczek po Anglii – do Bath. Miasta, jak się później…

Dzień 24.05.2019

Dzień zaczynam wcześnie – około godziny 7-ej, bo przygotowuję śniadanie dla mnie i mojego współlokatora Krzyśka, a do pracy mam dość daleko. Podróż do Portishead, gdzie znajduje się moje miejsce praktyk…

Dzień 23.05.2019

Piąty dzień bez kropli deszczu! Ranna pobudka, szybkie śniadanie, zapakować sprzęt i do pracy! W centrum miasta jestem jedną z pierwszych osób…

Dzień 22.05.2019

Dzisiaj minął kolejny piękny dzień w Bristolu. Moja rodzina goszcząca przygotowała tradycyjne angielskie śniadanie, które było naprawdę świetne! Około godziny 10 udałem się na moje praktyki, które odbywają…

Dzień 21.05.2019

To już kolejny dzień spędzony w zaskakująco słonecznym Bristol. Pogoda jest coraz lepsza, co sprzyja warunkom pracy i zwiedzaniu. Praca w dalszym ciągu pozwala nam sprawdzać swoje umiejętności zawodowe…

Dzień 20.05.2019

Tego dnia każdy, w towarzystwie wspaniałej jak na Anglię pogody, wyruszył do pracy na pierwsze spotkanie z pracodawcą. Nie obyło się bez problemów, z powodu nieznajomości zwyczajów autobusów w Bristolu prawie każdemu z nas autobus przejechał o wiele za wcześnie lub był za późno. Autobusy w Bristolu mają dużą…

Dzień 19.05.2019

Dzień dzisiejszy poświęcony był na pierwsze prawdziwe zapoznanie się z miastem. Mogliśmy bardzo dobrze przyglądnąć się jak wygląda tempo życia panujące wokół nas. Z zaciekawieniem obserwowaliśmy kulturę…

Dzień 18.05.2019

Nadszedł wielce oczekiwany dzień wyjazdu: najpierw w stronę lotniska w Katowicach-Pyrzowicach, a zaledwie chwilę później lot w kierunku Wielkiej Brytanii w okolice Bristol. Przejazd busem odbył się bez…