Wycieczki

Oxford:

Podróż do tego słynnego miasta zajęła nam trochę ponad 3 godziny. Wycieczkę rozpoczęliśmy dwugodzinnym zwiedzaniem z profesjonalnym przewodnikiem – oczywiście Anglikiem. Przy okazji możemy się pochwalić, że wszystko rozumieliśmy, a Ian opowiadał bardzo ciekawie. Czytaj dalej…

Old Harry Rocks:

Niedziela 23.04 była wspaniała. Byliśmy na wycieczce na Old Harry Rocks. Miejsce znane z wysokich, stromych klifów i co najlepsze bez barierek, a więc trzeba było uważać. Zebraliśmy się na Bournemouth Square o godzinie 10.15 by stamtąd wyruszyć busem w kierunku tegoż miejsca. Bus posiadał 2 piętra, górne zaś było częściowo bez dachu, więc można było poczuć wiatr we włosach. Czytaj dalej…

Londyn:

Niedzielny poranek w Bournemouth – deszczowa pogoda i pobudka lekko przed 6 aby przygotować się do wycieczki. W autobusie tradycyjnie każdy skorzystał z okazji na drzemkę, a na miejsce dotarliśmy około 10. Wysiedliśmy tuż obok wielkiego London Eye, z którego usług nie mieliśmy okazji skorzystać.  Czytaj dalej…